درباره عطر

مهمترین قسمت عطر چیست؟

مهمترین قسمت عطر چیست

این روزها انواع نامحدودی از عطرها در بازار موجود است. بسته به انتخاب شخصی شخص ، می توانید برای هر یک از این موارد وارد شوید. تعداد زیادی وجود دارد که هیچ راهی وجود ندارد که شخص نتواند شخصی را برای استفاده شخصی پیدا کند! هر فرد از نظر سلیقه ای متفاوت است و از این رو طعم های مختلفی از لکه های بدن وجود دارد. با این حال هیچ طبقه بندی رسمی عطرها تأیید نشده است اما تقسیم ناهمواری را می توان به راحتی انجام داد. در زیر برخی از بخش های اصلی عطر آورده شده است:

  • رایحه های گل / گل – این قدیمی ترین و هنوز هم رایج ترین نوع اسپری بدن است. در زمان های قدیمی ، گل ها تنها چیزهایی بودند که برای ایجاد ادکلن و اسپری ها استفاده می شد. گل ها بوی دلپذیری ذاتی دارند و پوشیدن چنین بوی چشمگیر می تواند یک لذت مطلوب باشد. معمولاً با زنانه بودن در ارتباط هستند ، این عطرهای تابستانی محسوب می شوند. بیشتر مردم از استفاده از چنین سوت های خفیف در زمستان خودداری می کنند. اساساً عطرهای گل در تابستان ها پوشیده می شوند. بسته به نوع خاص گل ، می توان این طبقه بندی را نیز به دسته بندی های بعدی تقسیم کرد.
  • ماسه های اقیانوسی – این عطر یکی دیگر از رایحه های تابستانی است. مواد تشکیل دهنده مصنوعی مورد استفاده در اینجا بوی مانند امواج اقیانوسی تازه و شگرف می بخشد. این دو مورد در زنان و مردان قابل استفاده است. عطرهای بسیار دلپذیر ، نیرومند و تازه می بخشد.
  • رایحه های میوه ای – این مواد بسیار ملایم هستند و به همین دلیل رایحه ای بسیار مطبوع را به شما می دهند. خربزه ، پرتقال ، گریپ فروت ، لیمو ، نارنگی و توت فرنگی رایج ترین طعم دهنده های میوه ای هستند. اینها آشکارا به عنوان عطرهای زنانه ملایم شمرده می شوند. تقریباً هر مارک معطر با جوهر میوه ای به بازار عرضه می شود و به همین دلیل این رایج ترین ها از همه یافت می شوند.

بیشتر بخوانید: نکاتی برای تهیه ی عطرهای خوشبو

 

مهمترین قسمت عطر چیست

مهمترین قسمت عطر چیست

مهمترین قسمت عطر چیست

  • عطرهای سبز – همانطور که از نام آن پیداست ، اینها معمولاً با محیط مرتبط هستند. چیزی که فرد را وارد دنیای چمن ، چوب ، باران ، اسطوخودوس ، سیب ترش یا هر چیز دیگری کند ، بسیار رضایت بخش خواهد بود. این عطرهای بسیار دلپذیر “اوه!” وسوسه انگیز! اینها بسیار رایج و در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:  خرید آنلاین عطر در سال 2020

 

  • Chypre – این یک زیر مجموعه بسیار منحصر به فرد است و از این رو بسیار رایج نیست. بسیاری از افراد وجود دارند که نمی توانند بویژه چنین عطرهایی را تحمل کنند. عطر خزه بلوط به آن حالت سوزش بسیار معمولی از خاک می بخشد. از آنجا که این یادداشت اساسی است ، کمک زیادی می کند. علاوه بر این ، بسیاری از یادداشت های مکمل دیگر مانند گل رز ، پاتولی ، ترنج و غیره وجود دارد.
  • شرقی – برای همه کسانی که به طور خاص به دنبال طعم های عجیب و غریب مانند چوب صندل ، ادویه جات ترشی جات ، رزین ، گیاهان و غیره هستند ، شرقی بهترین انتخاب است. باز هم ، این مورد پسند همه مردم نیست. بعضی ها واقعاً سوت ادویه ها را تحقیر می کنند ، بنابراین اساساً موضوع انتخابی است. اینها واقعاً قوی هستند.

همه عطرها بدون توجه به تقسیم بندی فرعی که به آن تعلق دارند ، رضایت بخش هستند. به خاطر راحتی ، زیر بخش باید انجام شود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *