درباره عطر

نحوه ی انتخاب و استفاده از عطر در سال 2020

استفاده و انتخاب عطر در سال 2020

اکثر مردم برای جلب توجه به خود به صورت مثبت عطر می پوشند ، اما اغلب اوقات اثر متضاد دارد. عطر مناسب باید فضای اطراف شما را دلپذیر کند. رفتن با رایحه ای قدرتمند و قوی می تواند منجر به شفاف شدن افراد شود. در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می کنند عطری را انتخاب کنید که مورد توهین واقع نشود.

انتخاب یک رایحه عطر

بدن شما عطر و بوی طبیعی خاص خود را دارد ، بنابراین سعی کنید عطری را پیدا کنید که آن را تکمیل کند. شما باید به دنبال عطری باشید که تا حدی لطیف باشد تا فضای شما را تحت الشعاع قرار ندهد ، اما به اندازه کافی معطر است که باعث می شود افراد بخواهند در کنار شما باشند. عطر باید تمام خصوصیات مثبت شما را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: خاطره عطر خانم ها

 

یک راه عالی برای دیدن چگونگی بو بودن برخی عطرها روی پوست شما ، مراجعه به پیشخوان عطر در فروشگاه محلی شما است. هنگام نمونه برداری از عطرهای مختلف ، حتما هرکدام را روی یک قسمت جداگانه از بدن خود ، به دور از یکدیگر اسپری کنید. سعی کنید در هر بازدید خود را به یک جفت عطر محدود کنید ، مطمئن شوید که برای چند لحظه از بخش عطر فاصله بگیرید تا دیگر عطرها را با آنهایی که روی پوست خود قرار دارند اشتباه نگیرید.

حتما عطر را مستقیماً روی پوست خود بمالید تا لباس. این کار به شما امکان می دهد تا ببینید که چطور عطر با عطر طبیعی شما و همچنین صابون ها و آرایشی که مرتباً از آنها استفاده می کنید مخلوط می شود.

با خرید عجله نکنید ، حتی اگر فکر کنید که عطر عالی را پیدا کرده اید. روی نمونه ای از رایحه ای که دوست دارید اسپری کنید و سعی کنید آن را برای یک روز کامل بپوشید. به شما این امکان را می دهد تا ببینید که عطر به سرعت از بین می رود یا باعث سردرد یا نوعی واکنش آلرژیک دیگر شده است. یک روز کامل معمولاً کافی است تا مطمئن شویم که هیچ یک از این موارد اتفاق نمی افتد.

نحوه ی استفاده از عطر

مراحل ساده در هنگام استفاده از عطر

مراحل ساده در هنگام استفاده از عطر

مراحل ساده در هنگام استفاده از عطر

    • بهترین زمان برای استفاده از عطر بعد از استحمام یا دوش گرفتن است. این در شرایطی است که پوست شما تمیز و احتمالاً عطر را به طور کامل جذب می کند.

 

    • حتما بیش از حد از آن استفاده نکنید. به خاطر داشته باشید که عطر شما باید افراد را به خود جلب کند ، نه اینکه آنها را به روش دیگری اجرا کند. کمی می تواند خیلی طول بکشد ، بنابراین اگر از اسپلش عطر استفاده می کنید ، کمی روی نوک انگشتان خود قرار دهید و آن را به آرامی در نواحی پالس خود بمالید. این موارد را می توان در مچ ، گردنبند ، قفسه سینه ، پشت گوش ، ناحیه آرنج و پشت ران و زانوها یافت. آن نواحی کاملاً کامل هستند زیرا جایی که خون شما به سطح پوست نزدیک می شود ، اجازه می دهد تا سریع عطر پخش شود.

بیشتر بخوانید:  مهمترین قسمت عطر چیست؟

 

    • اگر عطر شما در یک بطری اسپری است ، باز هم باید آن را در همان نواحی پالس بمالید ، اما حتماً عطر را از یک پا یا دور آن اسپری کنید تا یک توزیع نسبتاً یکنواخت حاصل شود. تاکتیک دیگر ، اسپری کردن عطر در هوا چند بار قبل از “پیاده روی” از طریق ابر معطر و بی نظیری است که ایجاد می کند.

 

    • با توجه به اینکه گرما بالا می رود ، بهترین راه برای استفاده از عطر مورد علاقه خود از پایین به بالا است. خواهید فهمید که رایحه در طی روز بسیار طولانی تر خواهد بود.

 

    • این دانش رایج است که افرادی که پوست خشک دارند ، تا زمانی که افراد دارای پوست روغنی هستند ، قادر به حفظ رایحه و عطر نیستند. این امر به این دلیل است که روغنهای عطر با روغنهای طبیعی موجود در پوست به هم پیوسته و روند تبخیر را کند می کنند. اگر پوست خشکی دارید ، چند بار در روز عطر خود را استفاده کنید یا شاید در یک مرطوب کننده مناسب سرمایه گذاری کنید که می توانید قبل از عطر استفاده کنید.

 

    • قبل از پوشیدن لباس ، زمان عطر خود را خشک کنید. پانسمان خیلی سریع به این معنی است که برخی از عطرها به جای جذب شدن به پوست روی پارچه تمیز خواهند شد. به خاطر داشته باشید که ممکن است یک ساعت طول بکشد تا عطر شما واقعا با رایحه طبیعی شما ترکیب شود.

بیشتر بخوانید:  نکاتی برای تهیه عطرهای خشبو

 

    • توجه به سایر محصولات بدن معطر که از آنها استفاده می کنید (دئودورانت ، شامپو ، شستشوی بدن ، پس از اصلاح مومیایی کردن و غیره) بسیار مهم است زیرا این موارد می توانند کل بوها را ایجاد کنند. این کار مانع رایحه ای را ایجاد می کند که نفوذ آن برای تقریباً غیرممکن است. بهترین راه برای برجسته کردن عطر شما لایه بندی تمام آن است که اساساً به این معنی است که اطمینان حاصل کنید که تمام محصولات دیگر شما رایحه ای مشابه دارند یا از همان مارک تجاری تهیه شده اند. به عنوان مثال ، با ژل دوش حمام کنید ، سپس آن را با لوسیون یا مرهم بدن بمالید و با استفاده از عطر مورد علاقه خود به روال خود پایان دهید.

 

  • هرچه به نظر می رسد عجیب است ، هنگام استفاده از عطر به آب و هوا توجه کنید. گرمای هوا گرمای هوا برای مدت طولانی تری ادامه دارد ، در حالی که هوای سردتر تأثیر متضاد دارد.

برای پوشیدن عطر کاری نکنید

اگر کارهایی را که در بالا ذکر شد ، دنبال می کنید ، باید همیشه بوی عالی دهید ، اما برخی از این موارد را که باید در نظر داشته باشید اینجا نیست:

    • قبل از پوشیدن لباس یا جواهرات ، عطر خود را بمالید. عطرهایی وجود دارد که لباس ، مروارید و فلزات گرانبها را لکه دار و آسیب می زند. ایده این است که بدن خود را عطر کنید ، نه لباس هایی که بیش از آن پوشیده اید.

 

    • یک اشتباه رایج هنگام استفاده از عطر ، مالیدن مچ دست به هم است. انجام این کار در واقع می تواند عطر عطر را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

 

    • ما نبض های نبض را قبلاً ذکر کردیم ، اما این بدان معنی نیست که شما باید همه آنها را در یک نشست عطر کنید. قانون مادام کوکو این است که شما فقط در جایی که مایل به بوسیدن هستید عطر استفاده کنید. این توصیه های متخصص صدا است ، و اطمینان حاصل کنید که به قانون 3 اسپری Eau de Parfum یا 5 اسپری Eau de Toilette پیروی کنید.

 

    • سعی کنید از اسپری کردن عطر به موهای خود اجتناب کنید زیرا می تواند به محصولاتی خاص مو واکنش نشان دهد و بوهایی بیش از حد ایجاد کند.

 

  • اگر نمی توانید بو کنید ، دوباره از عطر استفاده نکنید. رایج ترین دلیل آن به این دلیل است که شما به عطر عادت کرده اید. یک راه برای دستیابی به این مسئله استفاده از عطرهای مختلف هر از گاهی به جای قرار گرفتن در یک مورد است.

آیا برای کار کردن باید عطر بپوشید؟

این سؤال که پوشیدن عطر برای کار کردن است یا خیر ، موضوعی است که به راحتی نمی توان به آن پاسخ داد. در دسته بندی سایر موارد سبک اداری مانند عدم استفاده از جوراب شلواری ، پوشیدن کفش مناسب یا پوشیدن کفش مناسب در هوای گرم مناسب است. به اندازه کافی شگفت آور ، مسئله عطر موضوعی است که در مورد افراد در هر دو طرف حصار جنسیتی صدق می کند.

در حالی که هیچ راه حل واضحی برای جواب وجود ندارد ، اما حتماً هنگام مصاحبه شغلی باید از پوشیدن عطر خودداری کنید. ممکن است متوجه شوید که شرکتی که برای آن کار می کنید ، سیاست هایی در رابطه با پوشیدن عطر دارد. اگر این کار را نکردند ، سعی کنید عطری سبک و محجوب داشته باشید و رایحه های دراماتیک تان را به مدت آزاد در خارج از محیط کار بگذارید.

 

دلیل اینکه به نظر می رسد عطرها در محل کار چندان مناسب نیستند ، دلیل طبیعی بودن عطر است. یک عامل آشنایی قطعی با رایحه ای که فرد می پوشد وجود دارد ، اغلب اوقات هنگام تماس نزدیک با آنها ، آنها را فوراً تشخیص می دهد.

اگر وقت خود را برای رعایت نكات و كارهایی كه در بالا گفته شده است ، گرفتید ، بعید به نظر می رسد كه هرگز با شرایطی روبرو شوید كه شخصی از عطر و بوی شما توهین كند ، بنابراین اسپری كنید و لذت ببرید.

تولید عطر Atomizer توسط برند میباخ

برند میباخ، در ابتدا به تولید اتومبیل های لوکس می پرداخت که در طول جنگ جهانی دوم ، مایباخ انواع مختلفی از مخازن ببر و موتورهای پلنگ را به عنوان سهمی در تلاش های جنگ آلمان پیشنهاد داده بود. مایباخ HL 230 یکی از مخازن Tiger بود که توسط Maybach طراحی شد. شرکت مرسدس – بنز در نمایشگاه اتومبیل توکیو 1997 یک خودروی مفهومی لوکس به نام مرسدس بنز میباخ را معرفی کرده بود. این خودرو با پیشرانه 5987 سی سی V12 عرضه شده است. این وسیله نقلیه با قدرت خروجی 550 اسب بخار ارائه شده است. مایباخ Zeppelin در سال 2009 مجهز به یک عطر ساز کننده عطر است که به عنوان اولین سیستم عطر داخلی در سراسر جهان ، در میان وسایل نقلیه از همه طیف ها قرار دارد.

مایباخ Zeppelin به عنوان خودرو طراحی مهندسی کلاس بالا در دهه 1930 در نظر گرفته شد. Zeppelin جدید مایباخ در سال 2009 از لحاظ عملکرد قدرتمند و ویژگی های طراحی شده در کلاس بالا ، از تمامی وسایل نقلیه برد Maybach پیشی گرفته است.

دستگاه عطر ساز از صندلی درایور یا کنسول وسط عقب فعال می شود. فقط با فشار دادن یک دکمه ، عطر دلپذیر توسط مسافران فقط در 10 تا 12 ثانیه بو می شود. این سیستم منحصر به فرد پیشرفته با گسترش عمدتا دو نوع عطر ، محیط داخلی خودرو را تغییر می دهد. یکی با طراوت و بوی سبک عطر و دیگری عطر سنگین تر و چوبی است.

این وسیله نقلیه با رنگی عالی ، طراحی داخلی نفیس با مواد ساختگی دقیق و چشم انداز شیک زیبایی ارائه می شود. مایباخ Zeppelin 57 و 62 با ایده های مبتکرانه ، ظرافت نفیس و عملکرد فوق العاده طراحی و ارائه شده است. Maybach 62 Zeppelin نسخه طولانی تر 57 Zeppelin است.

با دانستن چیزهای زیادی درباره این اتومبیل چشمگیر ، شاید بخواهید نگاهی به 2009 بیاندازید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *