درباره عطر

بهترین عطرهای زنانه در سال 2022

پیدا کردن رایحه خاص خود مانند یافتن یک شریک عالی است: تا زمانی که آن را پیدا نکنید به ندرت متوجه خواهید شد که به دنبال چه هستید. هنوز، مانند هر رابطه خوب، شما استانداردهایی دارید، درست است؟ معامله گران، همه یا هیچ چیز شما. شاید نوع خاصی وجود داشته باشد که به دنبال آن هستید. جنگلی و تیره یا تازه و روشن. شاید حتی صحنه خاصی را تصور کنید که دوست دارید عطرتان شبیه آن باشد: پیاده روی طولانی در امتداد دریای مدیترانه، یا بالا رفتن از اوبر پس از یک عصر پر حادثه در نیواورلئان؟ تمام این جنبه ها را می توان از طریق عطر تجربه کرد.

خوشبختانه، استادان عطر، کشف عطر ایده‌آل را کمی آسان‌تر از آنچه قبلا بود کرده‌اند. پس از جستجو در آرشیو عطرها برای یافتن برخی از محبوب ترین و جالب ترین ادو تویلت های موجود در بازار، عطرهایی با سابقه اثبات شده برای جذابیت یافتیم. برای مقایسه و تطبیق موارد دلخواه خود، چند نمونه سفارش دهید، یا روی یک بطری با اندازه کامل که دکور است، همه کاره شوید. این داستان عشق عطر شماست. هرگز تسویه حساب نکنید

1

Yin Transformation Parfum

محکم بشینید زیرا این عطر شما را به سواری می برد. ترکیب رایحه یین یانگ، تعادل ظریفی از مرکبات و گل‌های حسی را ایجاد می‌کند، سپس شیر بادام گرم، چوب صندل، و مشک سفید رنگ می‌شود.

2

Bloom Eau de Parfum

بهترین رایحه گل

این عطر ابداعی که برداشتی مدرن‌تر از عطر گل‌های سنتی است، با گنجاندن عطر خزنده رانگون، درخت انگور گل‌دار بومی آسیای استوایی، پویاتر شده است. این رایحه می تواند قوی باشد، پس زیاده روی نکنید، اما بوی گل یاس و گل سرخ به سادگی دوست داشتنی است.

3

Idôle Eau de Parfum

بهترین رایحه روز

با سفیر زندایا به عنوان بانوی اصلی، Lancome’s Idole در حال حاضر کارهای زیادی برای این کار دارد. اما با انبوهی از گلهای تازه – به ویژه گل رز و یاس – این عطر رایحه ای کاملاً زنانه را ایجاد می کند، اما هرگز بی نظیر نیست.

4

Cloud Eau de Parfum

 

بهترین رایحه مشهور

حتی اگر نام شما Ari نباشد، باز هم می‌توانید بوی سوپراستار فوق‌العاده‌ای را با این عطر زنانه ی غلیظ حس کنید. این عطر با رایحه های گلی و میوه ای شیرین از شکوفه اسطوخودوس، گلابی، نارگیل و وانیل، رایحه ای روشن و جوان است.

5

Mumbai Noise Eau De Parfum

بهترین رایحه دودی

عطر دیگری که تاثیرات خود را مدیون یک شهر است – در این مورد، بمبئی شلوغ – این عطر حاوی نت هایی از داوانا، دانه تونکا، قهوه و چوب صندل است. این عطر غنی و کمی تند است که برای ماه های سرد زمستان عالی است.

6

Purple Haze Eau de Parfum

بهترین رایحه شب

این عطر با الهام از دهه 70 و جیمی هندریکس دارای نت هایی از ترنج، مشک، فلفل سیاه و آویشن است. این یک عطر غنی و کامل است که برای باحال ترین و بدترین فردی که می شناسید مناسب است. به عنوان یک امتیاز، بطری بسیار زرق و برق دار است که نمی توان آن را طمع کرد.

7

Signature Eau de Parfum

 بهترین برای ملاقاتهای شبانه

عطرهای La Perla که توسط برندی ساخته شده اند که شیک ترین، حسادت برانگیزترین لباس زیر زنانه را برای ما به ارمغان آورده است. این عطر به اندازه کافی مرکباتی است که حسی پررنگ و بیدار را القا می کند، اما با نت های تیره نرولی متعادل شده است.

8

Flowerbomb

بهترین رایحه پاتچولی

همه اینها در نام است، مردم: این عطر مانند اسپری کردن حس غروب خورشید در یک باغ قصر رمانتیک است. با ارکیده، نعناع هندی، برگ چای، یاسمن و گل رز، پوشیدن بمب گل بهترین چیز بعدی برای حمل یک دسته گل است.

9

Grapefruit Generation

بهترین رایحه ی میوه ای

برای یک عطر مرکباتی پیچیده، این عطر با نام تجاری جالب بروکلین DS & Durga درجه یک است. بویی شبیه پوست پوملو می دهد که با رایحه هایی از گل سرخ، مشک و – به طور طبیعی – گریپ فروت ترکیب شده است.

10

Eau de Minthe Eau de Parfum

بهترین رایحه ی بالغ

برای داشتن عطری مردانه تر و الهام گرفته از پس از اصلاح، این عطر نعنایی تازه و لذت بخش است. همراه با نعناع، رایحه شمعدانی و نعناع هندی رایحه ای پیچیده اما دلپذیر دارد.

11

J'adore Eau de Parfum

بهترین رایحه ی کلاسیک

دلیلی وجود دارد که شما این بطری نمادین را تقریباً در هر مجله ای که تا به حال باز کرده اید می بینید. این یک کلاسیک است و ترکیبات میوه ای و گلدار آن هرگز ظرافت دلپذیر یلانگ یلانگ، یاس، گلابی، خربزه، هلو و زنبق را کم نمی کند.

12

Peonia Nobile Perfume

بهترین رایحه گل صد تومانی

اگر تنها چیزی که برای تولد خود می خواهید یک بوته گل صد تومانی است، این عطر باید نایب قهرمان شود. این عطر گلی زیبا با نت های تمشک، شمعدانی، رز ترکی و گل صد تومانی است. این عملا یک دسته گل پوشیدنی است.

13

Fleur Narcotique Eau de Parfum

بهترین رایحه تازه

این عطر مجلل و میوه ای مانند تابستان در بطری است. این نوشیدنی که دارای آثار منحصر به فردی از لیچی، گل صد تومانی، شکوفه پرتقال و هلو است، با کمی مشک مخلوط شده است، مانند یک کوکتل خوش ساخت است که ارزش هزینه اضافی را دارد.

14

Good Girl Eau de Perfume

بهترین رایحه شرجی و گرم

این عطر که با بوی گل یاس روشن و شگفت‌انگیز شروع می‌شود، به زودی با اثری از قهوه و کاکائو تیره و فریبنده می‌شود. برای هر شب وحشی در داخل یا خارج از خانه ضروری است.

15

Black Opium Eau de Parfum

بهترین رایحه برای روز تا شب

برای کسانی که هوس کمی خطر در لباس پوشیدن خود دارند، این معجون جذاب با بوی قهوه، وانیل و گلابی جشنی برای حواس است. کمی ملایم، کمی تند، این عطر فوق‌العاده برای استفاده در شب است.

16

Tobacco Vanille

بهترین رایحه دوجنسیتی (مناسب برای مرد و زن)

نت‌های فوق‌العاده تنباکو، کاکائو، زنجبیل و میوه‌های خشک رایحه‌ای فراموش‌نشدنی را تشکیل می‌دهند که اولین تاثیر جسورانه‌ای را ایجاد می‌کند. به بهترین وجه با کت و شلوار پاور ست می شود.

17

Chance Eau de Parfum Spray

بهترین رایحه بهاری

رایحه ای میوه ای و گلی به همان اندازه که رنگش به طور سنتی زنانه است، این عطر یک انتخاب غیرمعمول برای پوشیدن روز بهاری است.

18

Baccarat Rouge 540 Eau de Parfum

بهترین خرید لاکچری

رایحه چوبی دیگر – اما این بار با شیرینی و ادویه بیشتر – باکارات روژ مانند لقمه ای از کارامل نمک دریایی است. اولین بوی شیرین است، سپس به نت های تند و خاکی یاس و سدر تبدیل می شود.

19

Sì Eau de Parfum

بهترین رایحه پودری

Sì یک بطری کلاسیک در مجموعه آرمانی، بطری ایده‌آل برای هرکسی است که عطری خاکی را می‌طلبد که بویی مانند…خوب، زمین ندارد. با گل رز و فریزیا که این عطر ابداعی را ملایم می کند، عطر انتقالی عالی از روز به عصر است.

20

Glossier You

بهترین برای GEN-Z

تمام نکته این عطر این است که بوی بهترین نسخه شما را می دهد. شما که با شستشوی بدن گران قیمت دوش می گیرید و مردم را تشویق می کنید که به سمت شما بیایند و فوران کنند: “چی می پوشی؟” حاوی نت های روشن فلفل صورتی، کهربا گرم و کمی عنبیه تازه است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *