درباره عطر

خرید عطر آنلاین در سال 2020

خرید آنلاین عطر

عطرها و عطرها در طول قرن ها توسط بسیاری از فرهنگها با یک هدف در ذهن مورد استفاده قرار گرفته اند: ترکیب عطرهای جذاب که بوی واقعا زیبایی دارند. عطرها قدرت تغییر احساسات ، خلق و خوی شما و حتی ایجاد خاطرات خوب را دارند. عطر دلپذیر نشانه حسن نیت است و برای دیگران ابزاری برای ترسیم در یک همسر بالقوه است. در قرن بیست و یکم نیز از عطرها برای تعریف شخصیت و شخصیت استفاده می شود. برای بسیاری ، پوشیدن عطر مناسب مانند پوشیدن یک تکه لباس است. عطرها به بخشی از ما تبدیل شده اند و نمی توان نقش آنها را تحت تأثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: معرفی برند دیور

 

امروز ، هزاران انتخاب در مورد عطر و ادکلن دارید. این عطرها به راحتی از طریق اینترنت نیز در دسترس هستند. برای این منظور ، عطر مورد علاقه شما تنها با یک کلیک فاصله دارد. خرید عطر و ادکلن به صورت آنلاین آسان و راحت است. با این حال ، برای انتخاب بهترین عطر ، باید خود را با داشتن اطلاعات صحیح در مورد عطرهای مختلف و ویژگی های آنها بازو کنید. این راهنما همه را برای شما خراب می کند. به این ترتیب ، می توانید بدون داشتن بوی آن ابتدا عطر را با اطمینان آنلاین خریداری کنید. برای ایجاد اعتماد به نفس در خرید خود ، با یادگیری در مورد عطرها و یادداشتهای مختلف شروع کنید.

 

نت های عطر دقیقاً چیست؟

عطرها بطور عمده با استفاده از سه لایه عطر ایجاد می شوند. این تثلیث یادداشت ها با هم یکپارچه عمل می کنند و آنها هستند. نت بالا ، نت متوسط ​​و نت اصلی. هر لایه ای از یادداشت ها هدف مشخصی را ارائه می دهد و در زیر توضیحی در مورد همان است.

بیشتر بخوانید:  معرفی برند لالیک

نتهای برتر

همانطور که اشاره شد ، بهترین عطرها ابتدا درک می شوند و برترین نت ها هستند. آنها معمولاً عطرهای قدرتمندی هستند که به دلیل ماهیت ناپایدارشان به سرعت تبخیر می شوند. این یادداشت ها معمولاً به عنوان تیز ، قوی ، تازه و ادعا توصیف می شوند. برخی از رایج ترین رایحه های برتر برای یافتن عطرها و رایحه ها عطرهای زنجبیل و مرکبات است.

نتهای میانه

پس از اینکه جلد و یا نتهای برتر تبخیر یا از بین رفت ، نت های میانی را بو می کنید. بنابراین این عطرها به عنوان بدن یا قلب عطر دیده می شوند. آنها همچنین به عنوان نت قلب شناخته می شوند. از آنها برای ماسک کردن نت های پایه ای استفاده می شود که در زیر برجسته می شود. بعد از استفاده از رایحه ، متوجه می شوید که نت های میانی ممکن است 2 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. رایحه گل رز و اسطوخودوس رایج ترین نت های میانی بسیاری از عطرها است.

بیشتر بخوانید: معرفی برند تام فورد

 

پایه یادداشت

این نت ها به صورت عمق هر عطر شناخته می شوند. پس از این که دو نت اول دیگر قابل درک نیستند ، نتهای پایه ترکیبات را در کنار هم نگه می دارند. این عطرهای عمیق معمولاً بعد از 30 دقیقه درک می شوند زیرا از نظر طبیعت سنگین هستند. عطرهای استخراج شده از رزین های گیاهی ، مشک و وتیور برخی از نمونه های برتر نت های پایه ای هستند که برای ایجاد رایحه استفاده می شوند.

انواع مختلف عطرها و نقاط قوت آنها

عطرها دارای اعماق مختلف و نقاط قوت عطر هستند. بسته به ترجیح خود ممکن است رایحه ای بسیار سبک یا سبکی را انتخاب کنید. در زیر یک مرور کلی و طبقه بندی عطرهای مختلف برای یافتن آنلاین ارائه شده است.

چلپ چلوپ – اگر واقعاً یک لمس سبک از عطرها می خواهید ، پاشش بهترین روش برای انجام آن است. آنها معمولاً حاوی 1 تا 8٪ عطر هستند. بعضی ها آنها را مضراب می نامند.

ادو ادکلن – این عطرهایی هستند که در هر جایی بین 3 تا 8٪ عطر را به خود اختصاص می دهند. آنها از اسپلش ها قوی تر هستند و برای اظهار نظر جسورانه عالی هستند.

ادو توالت – این عطرها بسیار قوی تر از دو نوع فوق هستند. آنها حاوی 5 تا 15٪ عطر هستند.

Eau de parfum – اگر به دنبال عطری هستید که عطر را تا 20٪ به شما منتقل کند ، این یک انتخاب عالی است.

عطر جامد – این عطرها تا 15٪ عطر دارند و به صورت مومیایی می شوند. آنها معمولاً از پایه موم روغن و زنبورها تهیه می شوند.

 

رایحه های اصلی برای یافتن عطرها

طبقه بندی اصلی عطرها عطرها را به چهار دسته طبقه بندی می کند. این شامل عطر مرکبات ، گل ، شرقی و چوبی است.

رایحه مرکبات به دلیل جذابیت تازه آنها شناخته شده است. آنها تمیز و لکه دار به حساب می آیند. اگر عاشق میوه های مرکبات و نحوه برخورد آنها هستید ، ممکن است عطرهای مرکبات را دوست داشته باشید.

رایحه های گل به طور عمده گل سرخ هستند و با عطرهای زنانه همراه هستند. آنها ظریف و نرم هستند؛ و داشتن یک موضوع گل می تواند شخصیت شما را به خوبی نشان دهد و جذابیت زنانه ای به شما ببخشد.

رایحه های چوبی به شما یادداشت های بسیار قوی و عمیق و چوبی می بخشند. نت های صندل چوب و پاتولی نیز از این جذابیت خاکی و چوبی برخوردار است.

اگر چیزی برای رزین های وانیلی ، مشکی و شرقی دارید ، پس از آن عطرهای شرقی درست برای شما ساخته می شوند. آنها از رایحه های گل و مرکبات قدرت بیشتری دارند و برای بیان بی نظیری عالی هستند.

چگونه عطر و بوی شخصی خود را انتخاب کنید

هر شخص عطر و بوی ترجیحی دارد ، درست مثل اینکه سبک انتخابی برای پوشیدن لباس دارند. در واقع ، اگر به طور فعال عطرهای مختلف را پوشیده اید ، ایده ای راجع به آنچه شما را خوشحال می کند ، دارید. با این حال ، اگر تازه به رایحه رایج هستید ، انتخاب سبکی که در مورد شخصیت شما صحبت خواهد کرد ، بسیار مهم است. رایحه باید شما را تقویت کند و اعتماد به نفس و سرزندگی به شما بخشد. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را دوست دارید ، در زیر چند نکته برای شروع کار در مسیر درست آورده شده است.

– اگر زنانه هستید و چیزی را عاشقانه و لطیف ترجیح می دهید ، بیشتر به عطرهای گل علاقه مند خواهید شد. اینها برخی از زنان مورد علاقه زنان و مردانی است که می خواهند زنانگی خود را به نمایش بگذارند. رایحه های گل جذاب هستند و روحیه مناسب را به شما منتقل می کنند.

– از طرف دیگر ، اگر چیزی سکسی و مبهم را ترجیح می دهید ، باید به رایحه های چوبی نگاه کنید. این یک روش مطمئن برای جسورانه و بی فایده بودن با یادداشت های انتخابی شماست. زن و مرد هر دو می توانند رایحه های سکسی مناسب را به صورت آنلاین پیدا کنند.

– برای کسانی که عاشق سادگی هستند ، تمیز نگه داشتن آن کار درستی است. عطرهای مرکبات به شما کمک می کنند تا آنچه را که در مورد آن هستید به نمایش بگذارید. این مطمئناً یک رویکرد حداقلی است که ملزم به تقویت حضور شما خواهد بود.

– اگر به دنبال رایحه ای معاصر ، جسورانه و مبهم هستید ، انتخاب عطرهای شرقی با دستور کار شما بسیار مناسب خواهد بود. این عطرها جسورانه هستند و به شما کمک می کنند تا شخصیت خود را به عنوان یک فرد معتبر و یک فرد مد روز برجسته کنید.

راهنمای نهایی خرید آنلاین عطر و ادکلن

1. عطر و بوی مناسب را انتخاب کنید

راهنمای عطر و یادداشت های ارائه شده در بالا به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که مناسب شما چیست. از این نظر می خواهید عطری را در یک فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید که برای شما مفید باشد. اگر می خواهید عطرهای جدید را امتحان کنید ، از اطلاعات بالا برای رسیدن به رایحه برتر استفاده کنید. از گل تا گل شرقی و مرکبات ، گزینه های زیادی به صورت آنلاین وجود دارد.

2. همیشه از یک فروشنده معتبر آنلاین خرید کنید

همه مغازه های آنلاین کالاهای با کیفیت بالا به شما نمی فروشند. با توجه به این مسئله ، باید در مورد سکویی که استفاده می کنید ، بسیار مراقب باشید. برخی از تولید کنندگان عطرهای خود را مستقیماً از طریق اینترنت به شما می فروشند. با این حال ، بسیاری از فروشگاه های آنلاین محصولات از مجموعه ای از تولید کنندگان را حمل می کنند. بررسی ها را بخوانید و ببینید دیگران درباره خرده فروش آنلاین چه می گویند. برخی از دقت کافی در انتخاب بهترین فروشگاه راه زیادی را طی می کنند.

3. از برنامه های نمونه استفاده کنید

بله ، شرکت هایی وجود دارند که قبل از خرید آنلاین آنها ، ابتدا بو و رایحه عطر و بوی را بو می دهند. در این برنامه ها مشاهده خواهید شد که چند نمونه از عطرهای موجود یا آنهایی که به آنها علاقه دارید را دریافت می کنید ، بنابراین ، اگر دوست دارید ابتدا با راحتی های سنتی تست محصول خرید کنید ، می توانید قبل از خرید آنلاین عطرها این کار را انجام دهید. فقط کافی است برنامه ها را در مکان یا منطقه انتخابی خود جستجو کنید. شما واقعاً هیچ کاری برای از دست دادن این راه ندارید.

4- بودجه خود را در نظر بگیرید

عطرها و عطرها می توانند در یک بودجه متناسب باشند. عطرهای ارزان قیمت لزوماً حاکی از کیفیت پایین نیستند. با این حال ، برخی از عطرهای با کیفیت بسیار پایین با قیمت پرتاب برخی از فروشگاه های آنلاین فروخته می شوند. بنابراین ، بودجه ای را که با آن کار می کنید ، بدانید. سپس ، محصول مورد نظر خود را بدون به خطر انداختن کیفیت مطابقت دهید. اگر رایحه طراح را ترجیح می دهید ، مطمئناً باید با پول بیشتری بخشی کنید. از ماکت یا مارک های طراح تقلبی خودداری کنید. در عوض ، مارک های طاقچه ای را انتخاب کنید که دارای محصولات مناسب و با کیفیت مناسب باشند.

5- قبل از خرید تمام اطلاعات عطر را بدست آورید

همانطور که در بالا اشاره شد ، همیشه باید یادداشت های استفاده شده برای ایجاد رایحه مورد نظر خود را بدانید. یک قدم دیگر بروید تا در مورد تمام مواد مورد استفاده استفاده کنید. اطلاعات مربوط به کاربرد عطرها نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال ، درباره بهترین عطرها یا عطرهای تابستانی برای بهار بیاموزید. به بسته بندی محصول و حتی مارک آن نگاه کنید. همه این عناصر باید بر این اساس به شما اطلاع دهند و از آنها تجدید نظر کنند. بدانید که چگونه از عطر استفاده کنید و با رایحه های موجود در آن چه انتظار دارید. یک فروشنده آنلاین که اطلاعات کاملی در این زمینه ارائه نمی دهد ، شما را به یک مشاغل مربوطه تبدیل می کند.

6. با سیاستهای بازگشت آشنا شوید

اگر نیاز به بازگشت عطر دارید ، چطور پیش می روید؟ این اطلاعات در بخش خط مشی فروشنده آنلاین ارائه می شود. اگر این سیاست خوبی است که به شما امکان می دهد محصولاتی با کیفیت بدست آورید ، قطعاً باید با آن سیاست ها موافقت کنید. اگر احساس می کنید خط مشی ها خیلی سفت و سخت است ، می توانید از وب سایت دیگری برای خوشحال کردن خود استفاده کنید. همچنین ، علاوه بر هزینه حمل و نقل ، در مورد مدت زمان حمل و نقل نیز بیاموزید.

7. به پیشنهادات و تخفیف های عطرها و عطرها بروید

عطرهایی که تخفیف می گیرند عالی هستند زیرا در هزینه شما پس انداز می کنند. بسیاری از فروشگاه های آنلاین معاملات خوبی دارند که شما نمی توانید از دست دهید. حتی هنگامی که رایحه های جدیدی را در بازار امتحان می کنید ، از این امر نهایت استفاده را ببرید. همچنین رایحه های موجود در سیستم عامل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و تفاوت هایی را مشاهده کنید که می تواند در پس انداز شما کمک کند. به این ترتیب ، می توانید کیفیت مورد نظر خود را از طریق بررسی های کاربران در سایت های مختلف تعیین کنید.

حقایق سرگرم کننده سریع درباره عطرها

– شواهد علمی نشان داده است که عطرها می توانند روحیه شما را برای بهتر شدن تغییر دهند. اگر می خواهید استراحت کنید ، از اسطوخودوس استفاده کنید و اگر افزایش انرژی می خواهید ، از مرکبات استفاده کنید.

– حیوانات برای مدت زمان طولانی مواد اولیه تهیه عطر را تهیه کرده اند. نمونه هایی از مشک ، لانه زنبوری ، مخمر ، کاستوروم و کهربا. به هر حال ، کهربا از نهنگها استفراغ می کند. مشتق شده از روده نهنگهای اسپرم.

– گیاهان منبع عالی بوها هستند. از بذور ، چوب ، میوه ، برگ ، رزین ، ریشه ، پوست و گلسنگ می توان برای تهیه رایحه های جدید استفاده کرد.

– عطر کلمه ای است که از زبان لاتین “هر دود” گرفته شده و به معنی “از طریق دود” است. در روزهای اول عطرها با استفاده از ادویه جات و گیاهان دارویی از جمله گشنیز و ترد پوست تهیه می شد.

– گرانترین عطر تاکنون با قیمت 1 میلیون دلار فروخته شده است. بطری عطر DKNY Golden Delicious توسط طراح ذکر شده DKNY با همکاری طراح جواهرات مارتین کاتز ساخته شد. این پول به خیریه اهدا شد.

– صنعت عطر در سراسر جهان نزدیک به 50 میلیارد دلار ارزش دارد.

– بیشتر و بیشتر مردم تصمیم می گیرند عطر و ادکلن های خود را بصورت آنلاین بخرند. این عمدتا به دلیل تنوع ، راحتی و دسترسی به رایحه های با کیفیت بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *