“برترین ادکلن های جهان را در نایس بو جستجو کنید” color: “کسب اطلاعات بیشتر” “نایس بو” 

تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان معلم، ابتدای گوهری”سوالات پر تکرار”

“بخش سوالات پر تکرار را قبل از هر اقدامی مطالعه فرمایید”

“آیا من دقیقا محصولی که در عکس میبینم را دریافت می کنم؟”

محصولات مختلف عطر و ادکلن که در این سایت وجود دارند، محصولاتی از ده ها برند مختلف و متعلق به ده ها کمپانی تولید کننده عطر در جهان هستند. برخی از این کمپانی ها در تمام طول فعالیت خود محصولاتی با بسته بندی کاملا یکسان را ارائه می کنند و برخی نیز به مناسبت های مختلف، تغییراتی در ظاهر بطریها، تزئینات و سایر جزئیات آن ایجاد می کنند. بدین منظور ممکن است برخی از محصولات ارسالی با اندکی تفاوت نسبت به عکسی که در سایت قرار گرفته برای مشتریان ارسال گردد.

“آیا محصولات اصل هستند؟”

مهم ترین هدف فروشگاه عطر و ادکلن نایس بو، کسب اعتبار و اطمینان بیشتر مشتریان برای فعالیت بلند مدت است. بدین منظور این فروشگاه اینترنتی تنها با تامین کنندگان و شرکت های وارد کننده ای در حال همکاری است که محصولات اورجینال به همراه لیبل اصالت کالا ارائه می کنند.

“آیا می توانم محصول خریداری شده را برگردانم؟”

محصولات عطر و ادکلن و در کل محصولات آرایشی و بهداشتی، مانند محصولات غذایی پس از باز شدن بسته بندی آن فاقد ارزش تجاری خواهد بود. بدین منظور محصولاتی که بدون دلیل از سوی مشتری بازگشت داده می شوند، تنها در صورت باز نشدن پلمپ و شرینک آن و با هزینه خود مشتری دریافت خواهد شد و بهای محصول پس از 48 ساعت به حساب خریدار برگردانده می شود.

“اگر محصول اشتباهی ارسال شود چکار کنم؟”

در برخی از موارد به دلیل مناسبت های ویژه مانند عید نوروز، روز زن، روز مرد و… و به دلیل بالا بودن حجم سفارش ها، ممکن است محصول ارسالی متفاوت با محصول خریداری شده باشد. در این صورت محصول ارسالی را بدون باز کردن پلمپ و بسته بندی اصلی به آدرس شرکت ارسال کنید. شرکت محصول خریداری شده را در اسرع وقت به خریدار تحویل و هزینه های ارسال مجدد را به مشتری عودت می دهد.

* توجه: محصولی که اشتباه ارسال شده، پس از باز شدن بسته بندی اصلی به هیچ عنوان از سوی شرکت پذیرفته نمیشود.

“آیا نیاز به تماس با شرکت و استعلام از قیمت محصول هست؟”

در وضعیت کنونی و به دلیل نوسانات بسیار زیاد قیمت ارز، قیمت محصولات وارداتی نیز بسیار تحت تاثیر این عوامل قرار دارد و به دلیل بالا بودن تعداد محصولات موجود در سایت نایس بو، امکان به روز رسانی هر روز محصولات وجود ندارد. لذا خواهشمندیم قبل از ثبت سفارش، با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید.

“سوال، انتقاد یا پیشنهادات خود را از این بخش ارسال کنید”

“فرم ارتباط با مشتریان”